DESIGNA klar med bred farvepalette til køkken og bad

April 2018

DESIGNA klar med bred farvepalette til køkken og bad

Køkkenvirksomheden DESIGNA lancerer nu en helt ny serie af låger til køkken og bad, som kommer i 10 forskellige trendy designfarver.

Med en bred palette af trendy designfarver, lægger køkkenvirksomheden DESIGNA op til et kulørt forår i køkkenet og på badeværelset. Den 1. maj lanceres nemlig en ny serie af designlåger – Colore og Presa, som hver fås i 10 farvenuancer.

– Selvom hvide køkkener fortsat er ekstremt populære, er tidens hotte modefarver også et varmt emne i køkkenindretningen. Mens nogle går all-in på farverne og skaber et rendyrket udtryk, vælger mange at mikse de lyse og mørkere nuancer for at skabe kontrast og sammenspil, fortæller Designchef Brigitte Kürzel hos DESIGNA A/S.

Populære modefarver
DESIGNA har kigget indgående på den aktuelle trend på farveskalaen og på de farver, der er på spring til at indtage modescenen og i indretningen henover foråret og sommeren.

– Vi har udvalgt en række farver som afspejler tidens trend og samtidig er nemme at kombinere og ydermere er langtidsholdbare. Det er særligt forskellige variationer over grå, blå, grøn og rosa som er i fuld gang med at manifestere sig i boligindretningen – både som rene vægfarver og i valget af møbler, fortæller Brigitte Kürzel.

Ti farver på to nye lågetyper
Fra den 1. maj er de nye farver på hylden i DESIGNA butikker landet over og lanceres til både køkken og bad. Dermed er der alle muligheder for at skabe en gennemgående stil i indretningen.

– Vi introducerer to nye låger, der er udført i en kraftig 22 mm MDF. Det giver et eksklusivt og gedigent udtryk. Colore lågen er en ren grebsfri model, mens Presa er ideel til grebsmontering og som push open, hvor åbningsmekanikken er indbygget i beslagene. Begge nyheder fås i alle 10 farver, fortæller Brigitte Kürzel.

Forslag til billedtekst

1. Colore lågen i dyb blå sætter et markant aftryk i indretningen og er et trendy, men stilsikkert alternativ til traditionelle hvide nuancer
  2. Rosa er blandt tidens hotteste farver og tilfører varme til ethvert rum. Her vist med Presa lågen og monteret med push open funktion

"Colore og Presa lågerne lanceres i alle størrelser til DESIGNA eksisterende køkken og badsortiment og fås i alle 10 farver."